söndag 7 november 2010

Söndag

Vaknade av att Micke låg och höll om mig och att solen sken utanför fönstret.. Underbart!!! Micke gav sig av till Olympia för att jobba idag.. Den allra sista hemmamatchen för HIF i allsvenskan för i år.. Jag och Marie ska gå och se matchen som börjar kl 16.30.. Det kommer bli en riktig nagelbitare.. Trevligt sällskap, underbart väder och lite fotboll på ett fullsatt Olympia.. Kan ju knappast bli bättre..

Tog en tur ut till Väla och hittade lite smått och gott.. Köpte ett par nya byxor och jag ville ha ett par som passar bra till mina nya stövlar.. Det blev ett par svarta stretch jeans - SLIM.. När jag provade dem hemma tillsammans med stövlarna och min nya jacka såg det snyggt ut.. Sen är ju den stora frågan som är lite svår att svara på själv eftersom mina speglar inte är jättebra att se hela sig själv i.. Passar en fetkopp som jag i tajta slimmade jeans?? Får nog be någon komma hem och ge mig lite smakråd.. Vill ju inte se ut som en flodhäst eller liknande..

Julkalendrarna till Busungarna börjar sakta ta form.. Har handlat diverse saker så jag kan fylla 8 luckor vardera men sen ska det ju till lite godis oxå så det blir nog jättebra.. Roligt har jag i alla falll :-D och sen vet man ju aldrig vad jag kan hitta i Paris..

Nu lagar jag söndagsmiddag till mig själv.. Fläskfilegryta med lök och morötter, amandinepotatis och sen lite linon till detta.. Mums...

HEJA HIF!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar