torsdag 25 november 2010

Bon Voyage!!!

Dà var det dax att snart àka hem. Om en timme bär det av till flygplatsen. Tiden ha gàtt sà otroligt fort men det gör den ju när man har roligt. Efter 8 dagar längtar jag efter att fà krama min Micke . Väskan är packad och klar och den gick precis att stänga, dà kommer Georges med presenter :) det var bara att öppna väskan och stuva om. Han är sà snäll. Fick hänga mig lite över resväskan för att kunna stänga den. I förmiddes gick jag till Ladurée för att köpa Earl Grey thé och Macarons till Annett. Mitt handbagage är fullt med askar fràn Ladurée :)

Igàr skulle Annie och jag gà pà bio för att se Harry Potter och dödsrelikerna. Jag köpte biljetter pà förmiddagen innan jag gick pà julmarkanden (väldigt mysig) men tyvärr kände Annie sig inte riktigt bra och orkade inte följa med. Hon tyckte absolut att jag skulle gà i alla fall och efter lite velande och dàligt samvete gick jag pà bio helt sjâlv pà Champs-Elysées. Stor mysig biograf med väldigt sköna stolar. När filmen började efter onändligt mycket reklam var den dubbad pà franska. (Det brukar de inte göra pà filmerna som visas pà Champs-Elysées). Jag fattade inte sà mycket sà det var tur att jag läst boken. Trots detta grät jag i mellanàt och tyckte den var väldigt bra, väldigt, väldigt bra. Ha ha! Ska se den när jag kommer hem med Annett :D (förlàt Annet men jag kunde inte motsrà att gà pà bio i Paris)

Bon Voyage!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar