söndag 25 augusti 2013

Söndag

Uppe med tuppen idag. Klockan ringde 5.30 zzzzzzzzzzz!! Inte kul att gå upp så tidigt en söndag men ska man jobba så ska man. Efter jobbet blev det en runda på gymmet. Sprang intervaller i 30 min och körde sen lite styrka efter. Jag älskar verkligen att träna, skulle kunna träna nästan varje dag :-) 
Träningen fungerar perfekt och jag har inga problem med att gå till gymmet och köra stenhårt. Tänk om den andra viktiga biten hade fungerat lika bra. Då hade jag varit supernöjd och förmodligen väldigt nära min målvikt. Jag vet vad och hur jag ska äta, det är inte det som är problemet utan att jag fuskar för mycket och äter godis/choklad och annat onyttigt 2 ibland 3 gånger i veckan. Jag vet inte varför det blir så men det förstör ju så himla mycket och jag går ju inte ner som jag vill.. Dumma mig!! Ja ja, någon gång ska jag väl få ordning på det. 11 kg är ju inte fy skam när man ser till helheten. Men 1 kg på 1 1/2 månad är ju inte så bra om man nu ska vara petig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar