fredag 16 augusti 2013

Ny mobil

Igår hämtade jag min nya mobil, en vit iPhone 5. Vi är snart kompisar, det är ju så många nya finesser, appar som ska föras över mm mm.. Den är lätt som en fjäder jämfört med iPhone 4 och jag är livrädd att jag ska tappa den, ha ha!! Sen glömde jag ju skriva upp alla mina kontakter så när jag satte i mitt nya simkort hade jag inga telefonnummer alls. Oooops, som det kan gå.

Dagens träning blev intervaller (1 min springa och 1 min gå) på löpbandet i 45 min och lite magövningar. Lite lagom fredagsträning :)

Åker till Kreta på lördag om 2 veckor och kör stenhårt för att försöka komma i så bra form som möjligt tills bikinin ska på. Visst, så mycket kommer ju inte hända med kroppen på 2 veckor men ändå kämpar jag som en dåre. Tränat hårt denna veckan. Ätit nyttigt och inte fuskat alls. Hela dagen idag har jag varit sugen på Polly men nej!! Det blev inget godis för mig idag. Svårt låta bli men bikini, bikini, bikini..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar