torsdag 15 augusti 2013

Dagens träning

Kommer innanför dörren och det luktar bränd riskudde i hela lägenheten. Örk!!
Dagens träning var jobbig, som det brukar vara men idag hade jag betydligt mer energi än sist i alla fall.. Då fick jag ju kämpa mer än vanligt :-)

Dagens träning:
Tabata - squats
Ro 1000 meter 
Tabata - kettlebellsvingar
Ro 1000 meter
Tabata - armhävningar
Ro 1000 meter
Tabata - situps
Ro 10000 meter

Mina stackars ben var helt darriga när jag klev av roddmaskinen efter sista gången. Att ro är inte kul men enligt PTn effektivt. Han hade själv kört samma sak under ett träningspass men hade rott lite längre, 1500 meter istället. Så han var snäll och tog bort 500 meter till mig, ha ha!! Jag fick kramp i ena vaden på 3:e varvet men jag gav inte upp för det. Tänk på något annat istället så går det lättare sa PTn.. Bikini, bikini, bikini, bikini :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar