torsdag 15 augusti 2013

Hello!!

Oj vad dålig jag varit på att blogga på sistone.. Fy på mig!! Ha ha!! Det blir så ibland. Ligger i soffan och slötittar på friidrott med en bränd riskudde på ryggen. Höll på att bränna upp den när jag värmde den i mikron.. Ooooops!! Helt svart i ena kanten och luktar bränt. Vaknade och hade lite ont i skuldran så jag försökte bota detta med riskudden. Ska snart gå och träna med PTn med träningsvärk så det kan gå hur som helst. 

Det har gått lite upp och ner med vikten. Efter att ha kämpat hårt och lyckats gå ner 10 kg bara släppte jag allt och fuskade och gick upp 2 kg. Det är ju hur lätt dom helst att gå upp i vikt men desto svårare att gå ner. Jävligt förbannad blev jag på mig själv i alla fall. Allt slit jag har lagt ner på träningen och så gör jag skit för mig själv genom att fuska. Nä, det håller ju inte. Så nu är det nya tag, igen!! Kroppen mår ju så mycket bättre när den får bra mat istället för en massa färdigmat och onyttigheter. Snart ska vi ju åka till Kreta och fira pappas födelsedag, då vill jag känna mig snygg i min bikini :-) och i min fina klänning jag har köpt. 
Det ska bli underbart att åka iväg med familjen Lilja och jag längtar. Hur ska jag överleva en hel vecka utan träning?!! Oh, det kan bli svårt. Ha ha!! Har lovat min PT att röra på mig lite. Får väl dra med min syster på morgonpromenader och så tänkte jag köpa med mig ett hopprep och köra lite styrka några gånger. Hurtbulle!!! Va!! Vem?? JAG!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar