torsdag 26 maj 2011

The Walking Dead

Det kom en ny TV-serie om zombies som TV6 visade och som jag givetvis tänkte titta på men glömde bort (minne som en guldfisk var det ja). Så när den kom ut på DVD var jag ju tvungen att köpa den.. Igår såg jag första avsnittet och serien verkar lovande, mycket lovande.. Det var helt galet spännande och jag kom på mig själv med att ligga spänd som en fiolsträng i soffan.. Hahahahahahaha!!

En polisman blir skjuten och hamnar i koma.. När han vaknar upp en tid senare på sjukhuset och lyckas ta sig ur sängen inser han snabbt att någonting är galet.. Inga människor syns till bara några halvätna blodiga kroppar.. På lite darriga ben tar han sig hem och allt är bara helt öde, tyst och tomt.. Hans familj är borta och han förstår inte vad det är som har hänt

Jag tyckte det var väldigt spännande och lite småläskigt och jag låg bara och väntade på att Zombierna skulle anfalla honom.. Såg de 3 första avsnitten igår och det lär nog bli några till ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar