onsdag 11 maj 2011

Vinnare

Jag har spelat på vem som ska vinna Eurovision Song Contest på lördag och alla mina 3 vinnare från gårdagens semifinal tog sig till final.. Hoppas att någon av dem vinner så jag kan vinna lite pengar.. Det blir inte jättemycket men en vinst är ändå en vinst..

Idag har jag hälsat på mamma och Rocky.. Vi började med att gå en ganska lång runda med Rocky.. Sen satt vi i uterummet, pratade och åt lite frukost i mitt fall.. Alltid lika trevligt.. Nu har jag fått lite huvudvärk men ska snart gå och träna i alla fall.. Träningsvärken är inte så farlig idag.. Har mest ont i armarna och brösten så det ska inte vara några problem att cykla i 45 minuter.. Vill verkligen komma i form en gång för alla och jag tycker det är roligt att träna så jag tänker träna så mycket min kropp orkar och jag har lust med.. Om det blir 3, 4, 5 eller 6 gånger i veckan då får det bli så.. Nu ska jag bara få ordning på den sista biten oxå så blir det nog bra i slutändan.. Mina matvanor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar