måndag 30 maj 2011

Tråkig måndag

Ja måndagar är ganska så tråkiga tycker jag och idag är inget undantag.. Trött som bara den när jag vaknade imorse och sov alldeles för länge.. Skulle ju gått en promenad innan jag började jobba men så blev det inte.. jobbat 11-20 med huvudvärk nästan hela dagen men trots detta var jag fruktansvärt effektiv och hann med en massa som jag nu slipper göra imorgon.. Efter jobbet masade jag mig hemåt och åt en macka med banan på samt slängde mig i soffan.. En riktig höjdardag med andra ord..

Nåja, två positiva saker hände faktsikt.. Fick ett meddelande skrivit till mig på FB som jag blev glad och lite rörd av (du vet vem du är).. Är ju lite blödig just nu så en och annan tår i ögat fick jag.. Det andra är att nu äntligen kan jag snart laga min bil som blev påbackad på julafton.. Det har bara tagit 5 månader men idag fick jag svar på mitt mail som jag skickade igår och där stod det att de utrett mitt ärende och kommit fram till att det var motpartens fel och att jag slipper betala självrisken osv.. Får nog ringa mitt försäkringsbolag imorgon eller på onsdag för jag har ingen aning om hur jag ska göra nu.. Måste väl få nåt papper eller så.. Ja ja vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar