fredag 27 maj 2011

Fredag kväll

Fredag kväll coh det fullkomligt ösregnar.. Mina stackars blommor på balkongen gillar det inte.. Tittade ut genom fönstret och det var alldeles grått och trist ute.. Nu har jag fastnat vid datorn som vanligt.. Jag skulle bara ta en snabbkoll och sen skulle vi se en film tillsammans, något som vi nästan aldrig gör eftersom vi inte direkt har samma filmsmak.. Micke kom på en film han hade som han kunde tänka sig att se så då fick jag ju offra mig.. Som tur är fastnade han i en engelsk deckare: Kommisarie Morse.. Nu sitter jag här med Spotify igång och lyssnar på hårdrock.. Har börjat ladda inför morgondagen då jag äntligen ska gå och träna igen, om jag kan.. Vaknade igår med ont i ryggen, konstigt ont i ryggen.. På vänster sida och det har inte varit helt lätt att jobba idag.. Allt gick i slow motion.. Nu känns det bättre och jag har nog somnat i soffan lite för många kvällar.. Den är lite hård att sova i..

Har saknat min Alfred nåt förfärligt på jobbet idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar