torsdag 26 maj 2011

Bara en dröm

Inatt har jag varit väldigt aktiv i drömmarnas värld och som vanligt drömt en massa konstiga saker som man knappt kommer ihåg.. Jag minns i alla fall att jag födde ett barn, en liten flicka.. Jag höll henne i famnen inlindad i en filt och hon var fortfarande våt och lite blodig.. Micke strök henne över huvudet och pussade henne.. Vi pratade om vad hon skulle heta men vi var helt tagna och kunde inte komma på något just då.. Ja och sen vaknade jag och insåg att det var bara en dröm..

Hm, ja det förklarar kanske varför jag känner mig så nedstämd och tårögd för minsta lilla idag.. Ja ja, drömma får man ju..

1 kommentar:

  1. Åååhh, jag vet inte vad jag ska säga Mia...Men en sak vet jag, du och Micke kommer att bli föräldrar en vacker dag....och bra sådana :)

    SvaraRadera