onsdag 25 maj 2011

En ledig dag

Hade lite svårt att vakna idag. Kände mig trött och seg och hade inte alls lust att gå upp och börja städa.. Efter många om och men masade jag mig i alla fall upp ur sängen.. Städningen gick på halvfart men rent blev det till slut.. Betalade räkningarna, alltid lika tråkigt.. Hade dessutom glömt att jag fick en räkning från lasarettet när jag rönkade min tand.. Den var på 1340 kr.. Tänk så mycket roligt jag kunde gjort för de pengarna.. Fick besök av Oscar som jag bjöd på middag och så fixade vi med hans nya telefon, en Iphone 4.. Lite jobbigt att lägga in alla hans kontakter.. Han läste namn & nr och jag skrev in alla 69 st.. Vad gör man inte för sin lillebror.. Äntligen kunde jag ge honom hans inflyttningspresent som jag har sparat i flera år.. Han är ju HIF fan och vad passar då bättre än 4 st julgranskulor med HIF loggan på :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar