söndag 29 maj 2011

Mors dag

Idag är det Mors Dag med allt vad det nu innebär.. Har hamnat i en bubbla där tankarna bara maler hit och dit och jag grubblar på en massa saker.. Även när jag sover känns det som.. Drömmer en massa konstiga och verkliga drömmar.. Min kära mamma var inte hemma idag.. Jag hade tänkt köra ut med en blomma till henne men så kom jag på att hon är och hälsar på sin mamma, kära söta mormor.. (Det är tanken som räknas) Sitter här i min ensamhet och känner mig lite deppig.. Visst ska man fira alla dessa mammor som finns där ute med blommor eller vad det nu kan vara man vill göra/ge.. MEN samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på de som inte har någon mamma och blir påminda om detta varje år.. Hur känns det för dem?? Och alla de som FÖRSÖKER bli mammor men som inte kan?? Som kanske aldrig får uppleva kärleken man har till sitt/sina barn.. Hur känns det för dem??

Det är inte bra med för mycket grubblerier men idag kan jag faktiskt inte hjälpa det.. Har blivit så jäkla blödig den senaste tiden och det gör ju inte saken bättre.. Inatt drömde jag återigen om mitt barn.. Denna gången var det barndop för vår son som jag satt och matade i en gunga på en lekplats.. Fan jag tror jag har fått bebisar på hjärnan riktigt ordentligt just nu.. Såhär illa brukar det ju inte vara.. Suck, hur botar man detta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar