lördag 21 maj 2011

Titanic

Idag fick vi besök av Lucas.. Han undrade om jag hade Titanic på DVD och om vi kunde se den.. Klart jag har så vi bänkade oss i soffan.. Gjorde två rostbiffsmackor som han fick kalasa på.. När Micke kom hem pausade vi filmen för att gå ut och äta lite middag.. Känns lyxigt att äta ute både fredag och lördag ;-) och vi hamnade på O'Learys.. Mmm, det var verkligen jättegott det tyckte vi alla tre.. Efter ett besök på Pistachia och Hemköp där vi handlade diverse godsaker hamnade vi i soffan och fortsatte se Titanic.. En riktig dödgrävarfilm tyckte Micke.. Hahahaha!! Den varar ju bara i 3 timmar.. Nu sover Lucas i soffan.. Han ville inte sova i sängen utan det var soffan som gällde och han ville att jag oxå skulle sova i soffan så det får jag väl göra :-)

Annars har det varit en ganska soft dag.. Började med lite Bodypump som var riktigt jobbigt.. Kroppen var seg och lite orkeslös men jag kämpade så gott jag kunde.. Efter lite lyxfrukost, dusch och färgning av utväxten var jag redo att ge mig ut på stan.. Verkligen underbart väder så jag passade på att tvätta bilen oxå.. Den var fruktansvärt skitig och med en massa fågelbajs lite överralt.. Varför måste de bajsa på just min bil hela tiden?? Schas!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar