onsdag 25 maj 2011

Vad var det hon sa??!!

Ja då blev det som min vän Annett sa till mig.. Att jag inte skulle träna för hårt nu i början men envis som jag är lyssnade jag inte med det örat.. Nu har jag fått jätteont i mitt högra knä.. Det började efter söndagens suveräna spinningpass där jag körde stenhårt.. När jag vaknade i måndes och steg upp gjorde det ont och under dagen bultade det i mitt knä.. Kände mig verkligen superdeppig men fick avboka gårdagens träning.. Det tog emot det vill jag lova.. Jag gillar verkligen att gå och träna + att jag försöker gå ner i vikt.. Tålamod är ju inte min starka sida heller.. Man vill ju att det ska hända någonting med vikten helst igår.. Jag var så glad att jag äntligen kommit igång ordentligt.. Suck!! Nu har jag i alla fall bestämt mig för att vila knät fram till lördag.. Då får vi se hur det känns och om jag kan gå och träna igen.. Idag känns det i alla fall mycket bättre så jag hoppas det går över fort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar