söndag 1 maj 2011

Rosa

Jag vet inte vad som hänt med mig.. Jag har helt plötsligt så smått börjat gilla ROSA.. Inte alls likt mig, jag vet.. Det började med att jag köpte 2 rosa krukor för ett ganska bra tag sen och i somras köpte jag en rosa tröja som jag dock inte använt så många gånger men ändå.. Idag åkte jag till Maxi för att handla lite mat.. Kylskåpet ekade tomt.. När jag gick förbi avdelningen med lite köksgrejor och dylikt fick jag plötsligt ett ryck att jag skulle dekorera lite i mitt kök.. Ett tu tre så hade jag en massa saker i min kundkorg, allt i ROSA.. Vad ska jag skylla på?? Haha, jo jag skyller på Annie ;-) hon hade plastskålar i rosa (som jag tyckte bar ganska snygga) och ju mer jag tänkte på det desto finare tyckte jag att det var.. Det är ju faktiskt färgglatt och det blev ganska fint.. Undra vad Micke kommer att säga??






Det blev en tur till Olympia för att se HIF-Häcken.. Ingen höjdarmatch precis och matchen slutade oavgjort 1-1.. Kallt blev det efter ett tag och när vi gick hem regnade det.. Nu ska jag försöka mig på att laga Risotto.. Vi får väl se hur det slutar..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar