tisdag 18 januari 2011

Storstädning

Gick upp kl 7 imorse för att börja storstäda.. Inte direkt det roligaste jag vet men jag tyckte det var dax nu.. Har så mycket onödigt skräp i lådor och hyllor.. Började med att gå ner i källaren med ett lass tvätt.. Rensade byrån i hallen och min garderob.. Gick 3 gånger till soprummet väldigt tungt lastad för att inte tala om alla gånger jag sprang ner i tvättstugan.. Har fått rejält med motion idag.. Städat som en galning (mot vad jag brukar göra).. Diskat, dammat, damsugat, torkat golvet, vikt tvätt, ja jag har till och gått igenom ALLA mina strumpor och slängt de som inte dög.. Dessutom har jag lagat god middag till Micke :-)

Puh, kl 15 var det jag som kröp ner i soffan i min nystädade lägenhet och var totalt slut.. Men fint blev det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar