onsdag 5 januari 2011

Filmtajm

Vi steg upp kl 11 och gick en lång runda i skogen med hundarna.. Lagom kallt och mysigt med all snö.. Vi plumsade omkring och hundarna sprang fram och tillbaka.. Kajan gillar snö och rullade sig och körde ner nosen i snön. Hemma i värmen parkerade vi oss i soffan och satte på film nr 1.. Lite skum men slutet var kasst och det förstörde hela filmen. Har redan glömt vad den hette. Film nr 2 Afterlife var ganska bra typ ända fram till slutet som återigen var kasst.. Vi tog en liten paus och gick ut med hundarna en liten runda.. På hemvägen handlade vi mat och satte på film nr 3 Dren en helt OK film. Nu ligger jag i sängen med en fisande hund bredvid mig som gnagar på en gammal filt. Det luktar inte hallon precis. Han är galen i att tugga på saker och fick tag i mitt enda par vantar. När vi såg det hade han redan tuggat ett stort hål i den ena vanten.. Efter en rejäl utskällning kom han och la nosen i mitt knä och tittade på mig med sina hundögon.. Det går ju inte att va sur så länge :-) sen skulle han sitta i knät och la huvudet på min axel så nu är han förlåten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar