tisdag 18 januari 2011

No name

I förrgår vaknade vi av glas som skramlade.. Det var tidningsbudet som på något sätt tog sönder brevlådan när han skulle stoppa in tidningen.. Fast en viss liten busunge vid namn Elias pillade loss en del när han var på besök sist men trots det har vi fått tidningen utan problem tidigare.. Tills i går morse då.. Tidningen la han utanför dörren och Micke var måttligt irriterad.. Nu har jag inget namn på dörren längre.. Glasbiten med mitt namn ligger på byrån i hallen.. Vi kan inte laga den eftersom biten Elias pillade loss mystiskt har försvunnit.. Mickes namn står kvar tack vare att det är klistrat lite nedanför brevlådan.. Trodde jag skulle hitta den saknade biten när jag städade men den är borta.. Skojade till det lite med Micke när han kom hem och sa: "Det är kanske ett tecken att det bara står ditt namn på dörren nu.. Vi kanske båda ska heta Stolt".. Hahahahahahahahahahaha!!!!! Svaret jag fick var ett gapskratt och så sa han (skrattandes) att han trodde jag skulle säga att jag skulle flytta.. "Det vill du inte att jag ska" sa jag och skrattade.. Nä, det ville han inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar