fredag 14 januari 2011

Ny soffa

Igår kom den äntligen.. Vår nya soffa vi köpt.. Väldigt mycket större än den 3:a vi hade innan.. Den har Oscar fått och Helen är så snäll att hon förvarar den till honom tills han hittat en lägenhet.. Sköna kuddar och skön soffa.. Kan inte bli bättre.. Piggade upp mig själv med lite fina tulpaner i ROSA.. Köpte två buketter med 10 st i varje.. Ha ha, ska man så ska man göra det ordentligt.. Den fina vasen hittade jag i Ullared..
Micke har hittat sin hörna :-D så divanen är MIN.. Efter många om och men, lite stötar och en himla massa svordomar lyckades jag faktiskt koppla allting.. Vet inte riktigt hur men nu fungerar alla 3 TV apparater, box och DVD.. Helt otroligt jag kände mig som ett geni.. När Micke gick in och la sig i sängen hämtade jag en filt och gosade ner mig i soffan och satte på en film.. Somnade gott efter en stund det vill jag lova.. Älskar vår nya soffa...

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut i er lägenhet! Nu blev jag också inspirerad till att köpa tulpaner :)

    SvaraRadera