tisdag 25 januari 2011

Hurtbulle

Micke har gått ner jättemycket i vikt.. Äter en massa frukt istället för godis och gör gymnastik på hallmattan nästan varje dag.. Snacka om att jag får ångest när han har förvandlats till värsta Hurtbullen.. Nu ser han nästan ut som han gjorde när vi träffades för 7 år sen.. Till skllnad från mig då som inte gör det.. Jag har istället förvandlats till en Heffaklump.. Hm, nu är det dax att jag oxå tar mig i kragen.. Beställde ett litet träningsset idag så nu får väl jag oxå börja göra lite gymnastik på hallmattan.. Godis har jag faktiskt redan slutat äta så nu väntar jag bara på att kilona ska försvinna..

Laddar inför morgondagens arbete som kommer att bli något i hästväg.. Vi ska få 3000 nya posthushåll med start från och med imorgon.. Puh, det kommer bli ett väldigt springande fram och tillbaka så vem behöver träna på gym..??? Hahahahahahaha!!!! Tur Alfred kommer och hjälper mig imorgon.. Vet inte hur jag skulle klara det utan henne :-D Vi är ju ett DreamTeam som heter duga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar