onsdag 12 januari 2011

En pissedag

Vaknade TIDIGT imorse och kunde inte somna om.. När jag sen gick upp var jag jättetrött.. Som om det inte var tilräckligt fick jag mens.. En hel vecka för tidigt.. Något som i mitt fall är VÄLDIGT sällsynt.. Jag brukar snarare vara sen.. Det var bara att ta sig i kragen och gå till jobbet.. Började med att försöka röja och få lite ordning och reda.. Givetvis slutade detta med kaos och ännu mera röra.. Grejor överrallt, en elektriker som försökte komma till, kunder hela tiden.. Kaos, kaos, kaos.. Slet som ett djur och kände mig som ett jävla monster men idag förtjänar jag fan i mej en Oscarstatyett.. Sken som en sol mot kunderna men kokade inombords.. Fick hyfsad ordning till slut men inte helt nöjd.. När jag sen skulle gå hem fick jag SMS från min lillebror att han inte kunde hämta soffan idag.. Han hade inte fått tag på en bil med dragkrok.. Då kände jag för att sätta mig ner och bara stortjuta.. Imorgon bitti kommer vår nya soffa och så stort är inte mitt vardagsrum att det får plats 2 soffor.. Ja ja, det får bli som det blir.. Mensvärk, ryggvärk, huvudvärk och på JÄVLIGT dåligt humör.. En riktig pissedag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar