onsdag 26 januari 2011

Hallelujah!!

När jag stängde för dagen brast jag ut i ett "Hallelujah"!!! Vilken dag och som jag har jobbat.. Ont i handleden, ryggen och lite i vänster skinka. Inte så konstigt kanske när det kom ca 500 brev och paket som jag packade upp med lite hjälp från en från posten.. Vilket slitande och jag var helt slut när det var klart. Det tog nästan två timmar att få allt på plats och lite ordning och reda. Sen blev det ett fasligt springande för att lämna ut en massa brev och paket. Totalt utmattad ligger jag nu i soffan och tittar på konståkning.. Lite lustigt är det att höra Lotta Falkenbäck kommentera konståkningen. Hon har varit hos oss och hjälpt till att inventera tillsammans med andra konståkare..

Ledig imorgon tack och lov..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar