torsdag 5 april 2012

Timmerstockar

Efter besöket hos mamma körde jag raka vägen ut i Pålsjö skog för att springa/gå min runda. Lite sega ben efter spinningen igår men första 2 gå + 4 jogga gick hur galant som helst. Sen gick det bara tyngre och tyngre och det känndes som om jag hade timmerstockar till ben. Nästa 2 gå + 4 jogga gick OK men det gick inte fort precis. Tredje 2 gå + 4 jogga gick inte alls bra och jag fick gå lite mer än vad jag tänkt mig men skam den som ger sig. Pressade mig själv att springa nästa sträcka 2+4, Puh. Sen gick det inte riktigt bra att springa nästa sträcka så det fick bli till att gå nästan hela 2+4. Blev lite förbannad och lyckades springa nästa 2+4 i bra tempo men sen gav jag upp och gick resterande in i mål. Totalt 6 km blev det i alla fall och det går framåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar