måndag 30 april 2012

Hockey VM

Vi var med i en tävling som Svenska Spel anordnade där priset var att åka till Stockholm och se på 2 kvartsfinaler i hockey VM den 17 maj. Vi kämpade och slet och lyckades vinna en biljett. Jag har velat fram och tillbaka i flera dagar om jag skulle åka eller inte. Det känns inte jättekul att vara bland 300 andra ombud där man inte känner en kotte. Jag som egentligen är lite blyg bland människor som jag inte känner och kan tycka att det är lite obehagligt, får tunghäfta och vet inte vad jag ska prata om. Sitter gärna i ett hörn för mig själv och försöker vara osynlig. Det kan bli en tuff upplevelse för någon som mig MEN någon gång måste man ju våga släppa taget och falla fritt, VÅGA utmana sig själv och kanske växa som person på köpet. Så helt plötsligt bara ringde jag Svenska Spel och anmälde mig, ringde Carlson Wagonlit och bokade resa så nu finns det ingen återvändo. JAG SKA TILL HOCKEY-VM. Hur fett känns inte det när man tänker efter? Gratis resa, hotell, mat och biljetter till 2 st kvartsfinaler, en på eftermiddagen och en på kvällen.

HEJA SVERIGE

1 kommentar:

  1. simone.thomas@live.se1 maj 2012 kl. 21:37

    Hej Mia
    Bra klart du ska resa, vilken upplevelse när du nu får chansen- Det blir säkert kanon- Tänk inte så mycket på det där "andra" du behöver inte oroa dig- Vänta ska du få se det kommer att lösa sig. 'Tänk på dig själv nu och Micke-. Det ska bli så mysigt att du kommer. Puss o kram Simone

    SvaraRadera