onsdag 4 april 2012

Firar

Annie har fått jobb. Vi blev så glada när de ringde idag. Detta måste ju såklart firas på bästa sätt. Jag sa att jag skulle bjuda henne på lunch och bad henne fixa till sig. Under tiden funderade jag på var vi skulle åka och äta. Det går ju inte med var som helst när man ska fira :) och till slut kom jag på ett fantastiskt ställe. Jag sa inte vart vi skulle, det var en överraskning. Vi körde och körde och körde. Till slut kom vi fram till Örenäs slott där vi fick bord vid fönstret med utsikt över havet. Solen glittrade på vattnet och vi åt jättegod mat. Wallenbergare till mig och flundra till Annie. Efter maten gick vi en trappa upp för att dricka te och passade på att kolla in slottet.  Det var så vackert. Vi gick en runda i parken oxå innan det var dax att åka hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar