tisdag 10 april 2012

Hurtbullen!!

En ledig dag och det blev sovmorgon, behövdes verkligen. Efter en lite lätt frukost och ett gammalt avsnitt av Förhäxad var det dax för en tur i Pålsjö skog, trots att det regnade lite. Ordentligt påbyltad och nostalgisk musik i öronen började jag min runda med att gå mina 2 minuter. När jag sen började springa kändes det så bra att jag fortsatte springa. Gick bara några korta stunder på min totalt ca 3 km joggingtur. Klapp på huvudet!! Fortsatte sen med att gå så fort jag bara orkade i ca 6.5 km. En riktig hurtbulle har jag varit idag :)

Körde till Maxi i träningskläder och blött hår, jag såg förmodligen inte klok ut. Tur att man inte är fåfäng, haha!! Nu har jag landat i soffan, fortfarande i träningskläderna. Väntar på att Annieska färga bort mina gråa hår, om hon orkar. Hon är lite krasslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar