fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:e

Ja idag är det ju faktiskt fredagen den 13:e. Om man nu är skrockfull skulle man kanske stannat i sängen och dragit täcket över huvudet eller något liknande. Tur att jag inte är det då, ha ha!! Kom på att det var den 13:e imorse på jobbet när jag skulle ändra datum på poststämpeln. Så hela dagen gick jag bara och väntade på att något skulle hända men förutom några små incidenter och MASSOR med folk blev det en riktigt bra dag. Sprang som en galning fram och tillbaka och var helt genomsvett när det var dax att gå hem. Micke och Lucas kom och hämtade upp mig när det var dax att gå hem. Lucas ville så gärna sova hos oss och det fick han ju såklart. Micke körde ut till Höganäs och hämtade honom. Vi handlade och lagade taccos som vi åt framför TV:n och kollade på Robin Hood. Nu sover Lucas gott i soffan. Tror jag oxå ska gå och lägga mig snart. Måste upp tidigt imorgon. Det är dax för ett nytt besök i Lund hos Maria. Mamma och Annie ska oxå med så det blir en lång dag.

God natt på er alla finingar därute, ja ni andra oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar