söndag 22 april 2012

Hurtbullar

Idag tog jag med mig Micke ut i skogen efter jobbet. Fast vi sprang inte tillsammans, jag hade aldrig orkat hålla hans tempo med de långa benen. Idag körde jag gå 2 minuter + springa 4 minuter och det gick faktiskt riktigt bra idag. Lyckades hålla lite högre tempo och klarade att springa alla mina fyraminutare. Det går framåt så några veckor till sen kan jag nog springa mina 5 km i sträck. Beundrade alla fina vitsippor på min avslutande promenad innan målet. Det är så härligt att våren äntligen har kommit och jag hade nästan lust att göra som Ronja Rövardotter och Birk, vårskriket. Men jag gjorde inte det, kunde ju skrämt ihjäl någon. Hahahahaha..

Nu ömmar det lite i mitt skinn, Annie har vaxat mina ben.. Aj, aj, aj men det gjorde faktiskt inte lika ont denna gången. Jätteskönt att slippa raka sig var och varannan dag plus att håret växer ut mycket glesare och det gör ju absolut ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar