onsdag 14 september 2011

Stormvarning

Har sovit jättedåligt inatt och vaknade på riktigt dåligt humör dessutom kl 7 imorse.. Lika bra att gå upp för att fixa det som måstes.. Bilen!! Det gick förbi en del folk trots att det var tidigt på morgonen.. En del glodde som fan och jag hade lust att skrika så högt jag kunde "VAD GLOR DU PÅ JÄVLA IDIOT?? Inte deras fel att nån annan idiot krossat min ruta men det hade känts skönt att kunna avreagera sig lite.. Sopade upp så mycket glasskärvor från bilen som jag kunde och körde sen till Volvo.. Fyllde i nåt papper, lämnade bilnyckel och gick hemåt.. Kallt, blåsigt och på ännu sämre humör..

Slängde mig i soffan när jag plötsligt insåg att jag inte skulle kunna köra och handla en del saker som jag planeratbla till mina Macarons.. Jag som sett fram emot att baka idag.. Då hade jag lust att bara gråta.. Tack så mycket din jävla idiot för att du förstört hela min dag.. Fick gå och handla någon annan stans men det blev inte mycket bättre.. Vissa saker var SLUT!!!! Så nu måste jag gå till ytterliggare en affär.. Botten är nådd!!

Mötte Homer Simpson på vägen till affären och han hälsade på mig. Jag hälsade tillbaka men det hörde han visst inte och sa att man svarar när någon hälsar.. Oh, så skulle han aldrig sagt.. Jag tände som en krutdurk.. "Jag sa hej men du har tydligen knäck i lurarna och behöver rensa öronen" Ja jag är inte stolt över mig själv men det kändes fint att avreagera sig lite.. Nu täker jag fan i mej baka misslyckade Macarons.. Kan det bli annat en sån här dag?? Jag menar, hur ska jag kunna veta hur mycket 40 gram socker är när jag inte kunnat köra ut och köpa mig en liten hushållsvåg??

STORMVARNING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar