fredag 2 september 2011

Sin City

Ligger nerbäddad i sängen med en dundrande huvudvärk. Vaknade med den i morse och den ville inte alls försvinna. På TV:n i sovrummet är det Sin City, en av mina favoritfilmer. Tänker alltid på Annie när jag ser den. Vi såg den tillsammans hemma hos mig första gången och jag bara älskade den.. Jobbat som en galärslav idag (som vanligt en fredag). Bästaste Alfred och jag, ett riktigt dream team är vi och jobbar fantastiskt bra tillsammans. Kan inte annat än bli på gott/glatt humör när man jobbar med någon som henne, en riktig pärla. Efter jobb stressade jag hem, bytte om i raketfart och gav mig ut i skogen. Micke var redan där och jag sprang min runda och så möttes vi vid redskapen och åkte hem tillsammans. Det var inte jätteskönt att springa med huvudvärk..

Nu drar jag täcket över huvudet och laddar om inför morgondagen med först jobb och sen kommer busungarna och ska sova här..

1 kommentar: