söndag 18 september 2011

Frusen

Usch, vad kallt det börjar bli nu.. Har varit och sett HIF-Mjällby med Alfred på Olympia och vi satt och småfrös båda två.. HIF vann med 3-0, bra gjort.. Fryser gör jag fortfarande och har tagit på nya mysbyxorna och ska snart krypa ner under en filt.. Har jobbat extra idag och gick upp kl 6.10 så jag är lite trött.. Dessutom jobbade jag till kl 22.15 igår och det är alltid så svårt at komma ner i varv och somna efteråt.. Tror att jag lyckades somna ca kl 01.00.. Längtar efter min Micke.. Kurrar i min mage gör det oxå.. Fick den briljanta iden att jag skulle äta bakad potatis till middag.. Det tar ju bara minst 1 timme innan middagen blir färdig.. Dålig planering kallas det..

Jobb och lite mys har det varit i helgen.. Ny vecka och nya tag imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar