fredag 30 september 2011

Arne Svartberg

Helt slut nu och det känns som kortslutning i knoppen.. När jag skulle laga middag, hemmagjorda hamburgare, upptäckte jag snabbt att min lök hade rymt.. Suck, jag glömde förmodligen den på bandet när jag var och handlade igår.. Tack till min snälla granne som var hemma och kunde låna ut en rödlök..

Vi är nog lika trötta båda två.. micke jobbade på HIF matchen igår och kom inte hem förrän kl 1 på natten men då sov jag som en sten.. Märkte ingenting.. Varken när han kom innanför dörren eller la sig i sängen.. Inte likt mig som brukar sova lätt så jag måste verkligen ha varit dödstrött.. Fredag kväll och inget bra på TV (nej jag tittar inte på idol) i brist på annat får det bli Terminator 2 med Arnold Schwarzenegger även kallad Arnold Svartberg..

I'll be back!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar