tisdag 20 september 2011

Hjärntvättad??

Ja det har gått lite långsamt med lagningen av min bil så idag satte jag mig för att ringa några samtal:. Lämnade ju den för snart en vecka sen så det borde ju ha hänt någonting tycker jag.. Första samtalet jag ringde blev jag kopplade till en telefonist och jag börjar samtalet med följande: Hej! Mitt namn är Mia och jag ringer från Hemköp i Helsingborg...
Hoppsan, som det kan bli.. Ha ha, snacka om att vara lite smått hjärntvättad av alla samtla man ringer på jobb :-D Lite pinsamt och jag undrar vad telefonisten tänkte när jag började fnissa i luren och nästan stammade fram mitt rätta ärende..

På Bildeve hade man inte fått klartecken från försäkringsbolaget.. Han hade varit inne och kollat senast idag.. På försäkringsbolaget var det godkänt igår så han förstod inte varför de inte börjat laga den.. Suck!! Han skulle maila Bildeve att det var OK att laga samt att de skulle sätta in en ny stereo av samma märke som jag hade innan..

Imorse tog jag mig i kragen, gick upp i tid och gav mig ut i skogen.. Det märks att jag inte sprungit ordentligt på nästan 3 veckor.. Det gick väldigt trögt men jag kämpade mig igenom 2 km, gick en liten bit och sprang sen 1 km till.. Det fick minsann räcka för idag.. Fick lite ont i mitt ena knä och ljumsken.. Suck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar