onsdag 28 september 2011

Fönsterputsning

Tränade bodypump igår efter jobbet och idag känns det att det var 3 veckor sen sist. TRÄNINGSVÄRK!! Mest i armarna och axlarna så att putsa fönster med träningsvärk är ingenting jag rekommenderar.. Passade på när det var hyfsat väder.. (fönstrena var väldigt skitiga) Hann dock inte med alla för jag skulle ut i skogen och springa en runda.. Ingenting jag rekommenderar med träningsvärk i lår och rumpa.. Det märktes att jag inte sprungit på nästan 3 veckor.. Det var jobbigt och gick lite trögt så det blir till att ta nya tag..

Nu när jag hade så fina rena fönster var jag tvungen att åka till Flower Team och köpa nya växter.. Inte så snyggt med tre tomma krukor i fönstret.. Lagat middag och sen varit på personalmöte.. Puh, vart tog denna dagen vägen?? Imorgon ska jag jobba extra och såhär i efterhand är jag inte jättesugen 7.45-17 men jag försöker tjäna ihop till den förbannade självrisken på 1800 kr som inte ingick i min budget som sprack där.. Extrajobb på söndag oxå sen har jag nog fixat det, tror jag.. Suck!!

Fortfarande nere och lite deppig.. Känner mig tom och ihålig.. Saker som folk säger eller pratar om börjar påverka mig negativt känner jag.. Inte bra, inte bra alls..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar