tisdag 13 september 2011

Så onödigt

Kände hur telefonen vibrerade i fickan precis när jag skulle gå på rast.. (Jag har den där för jag hittar inte nyckeln till mitt skåp.. Den tappade jag på golvet i sovrummet men den är spårlöst försvunnen..) Det var Micke som ringde för att tala om att någon slagit in rutan på min bil och snott bla stereon.. Bilen har stått parkerad på samma ställe sen i söndes kväll så jag vet inte exakt när det hänt.. Kunde ju inte gå ifrån jobbet heller och humöret fullkomligt sjönk som en sten.. Jag hade lust att sätta mig ner och gråta..





Såhär fin såg min bil ut när vi kom dit efter jobbet Alfred och jag.. Glasskärvor överallt.. Så jäkla onödigt är det.. Jag ringde polisen direkt vid bilen och gjorde en polisanmälan.. De kan ju inte göra så mycket när det inte finns några bevis men hon sa att när jag städade bilen skulle jag kolla efter blod och saker som jag inte kände igen.. Om jag hittade något skulle jag lägga det i en påse och ringa polisen.. Jag ringer till CSI och Horatio Cane, han kanske kan hjälpa till?? :-D Det såg ut som proffs i alla fall så jag lär nog inte hitta minsta spår efter dem.. Tycker bara det är så onödigt.. Min stereo var inte ny och ingen dyr sak så de kan inte ha fått många 100 lappar för den..


Jävla idioter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar