tisdag 5 februari 2013

Trött

Hemskt trött idag. Masade mig trots detta iväg till gymmet imorse. Lite styrketräning och cykling blev det. Passade på att tjuvlyssna lite på råden som en PT gav till en tjej som hade träningsvägledning. Hon såg ut ungefär som mig så jag spetsade öronen ordentligt :) och försökte memorera vad han sa till henne. Hon fick ju det uppskrivet på ett papper. Hörde i alla fall att de pratade om kost. Halva tallriken skulle vara grönsaker i alla fall och så skulle man äta ofta.

Har haft en riktig pissedag idag. Känner mig lite nere, ingenting är roligt, mitt liv känns botten. Jag kommer liksom ingenstans. Står och stampar på samma fläck hela tiden. Vet ju inte vilket håll eller vilken väg jag ska gå. Vissa dagar är ju bara sämre än andra så det blir nog bättre imorgon, hoppas jag. Skulle handla på vägen hem och när jag stod i kön vid chokladen såg jag att det fanns ett nytt Marabou choklad som hette Drömkrisp och som var med hasselnötter. I love hasselnötter, det är så jäkla gott. Var ju tvungen att prova, bara för att jag kände mig nere då. Ha ha!! Kan ju alltid skylla på det. Smakade inte jättemycket hasselnötter men var ganska gott.
Nä nu blir det lite Supernatural och dregel över bröderna Winchester :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar