söndag 3 februari 2013

Äcklad

Igår när jag var på Sats och gick/sprang på löpbandet hade jag en av De 4 TV-apparaterna precis ovanför mig. Ibland är det bra att distrahera sig när det är jobbigt :) men igår var det så äckligt att jag nästan kräktes. Fear Factory Newlyweds hette programmet och just precis när jag ställde mig på löpbandet var det 3 par kvar som skulle bli 2. Det kom in en liten bröllopstårta, jättefin. Det hela gick sen ut på att de skulle ta stora tuggor av tårtan, tugga/mosa innehållet i munnen, spotta ut det i ett glas och dricka upp innehållet när glaset var fullt. Tårtan, ja den var fylld med maskar, larver och alligatorögon!!! Ja det var så äckligt att jag kände hur det vände sig i magen på mig. Hur kan folk frivilligt ställa upp på sånt i TV?? Jag nästan kräktes och fick titta på mig själv i spegeln istället.. Lite lagom äcklad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar