onsdag 20 februari 2013

Ledig

Har varit ledig idag men ändå varit uppe sen kl 7. Tvättat och städat, något av det tråkigaste jag vet. Precis haft hela sängen full med tvätt som jag sorterat och vikt ihopa. När jag var nästan klar, ja då hördes det från vardagsrummet där Micke låg i soffan och kollade på hockey "vill du ha hjälp?" Det var så dags ju.. Hann faktiskt ner en runda på stan mellan tvättandet och städandet. Var på jakt efter hörlurar till Iphonen. Jag har lyckats slarva bort mina. Det går ju bara inte att springa utan musik så jag fick ta några gamla jag hittade i en låda. Helt kassa är de. Tyvärr hittade jag inga som passade min plånbok så jag får leta vidare.

Idag gjorde jag precis det som jag inte skulle göra. Åt en chokladboll.. Extra svårt att stå emot chokladsuget när det är mensveckan. Men ganska onödigt ändå. Det fungerade inte att tänka bikini, bikini, bikini!! Istället hörde jag bara choklad, choklad, choklad!! Lite matt och yr känner jag mig. Lite frusen oxå så jag har bäddat mer mig i soffan och kollar på Matrix. Underbart att vara ledig imorgon oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar