onsdag 6 februari 2013

Sommar sommar sommar!!

Åh, vad jag längtar efter sommaren idag. Vi diskuterade lite när vi skulle ta semester i år och om vi skulle göra något särskilt. Min pappa fyller 60 år och jag hoppas vi kan göra någonting trevligt tillsammans allihopa. En resa hela Sölvesborgsfamiljen, det hade varit underbart och säkert blivit jätteroligt. La fram det lite fint för Micke och jag vet ärligt inte om han skulle följa med. Han gillar verkligen inte att flyga, (vem gör det), så han är väl inte jätteförtjust i tanken på en semester där han behöver sätta sig på ett flygplan. Lite tveksam men vi får väl se vad som händer.
Hur underbart hade det inte varit att ligga här på bryggan och lyssna på vågornas kluckande. Lösa lite korsord eller läsa en bok. Ta sig ett dopp i det iskalla vattnet när solen blir för varm. Åh, ljuvliga underbara Tärnö. Jag saknar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar