torsdag 7 februari 2013

Filmkväll

Jag hyr nästan aldrig filmer. Bara när jag och min syster Ida träffas och har filmkvällar. Då brukar vi hyra några stycken, gärna skräckfilmer, med blandat resultat. Inte alltid vi väljer rätt och får tag i bra filmer men en av 3 brukar åtminstone vara hyfsat okej :) förutom en gång då var alla 3 filmerna skitdåliga.
Idag fick jag för mig att jag skulle hyra film i alla fall och traskade bort till Hemmakväll. Micke tyckte det var bra att jag skulle gå på det hållet för då kunde jag lämna in tipset till honom. Så slapp han cykla bort dit. Oh, vilken press jag fick på mig!! Tänk om jag råkat skriva av fel, ha ha.. Då skulle han knappast bli glad på mig. He he!! Hyrde till slut tre stycken filmer. Den ena har jag redan sett på bio men fick lust att se den igen. Ska bänka mig i soffan nu. Ska bara välja vilken av filmerna jag vill se först.

Abraham Lincoln vampire hunter
LAWLESS
House att the end of the street

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar