lördag 9 februari 2013

Sjuk??

Ligger i sängen och försöker somna men det går dåligt. Måste gå upp tidigt imorgon eftersom jag börjar jobba kl 7!!! Usch, gillar inte alls att gå upp så tidigt. Känner mig precis som om jag ska bli sjuk. Fryser lite och det gör jag nästan aldrig. Har ont i huvudet och känner mig lite irriterad i halsen. Buhuu, jag vill inte bli sjuk igen. Det var jag ju strax innan jul. Hoppas jag kan sova bort det.

Igår satt vi bänkade framför TV:n kl 20 och tittade på "På Spåret". Det var svårt igår men på sista resan såg jag direkt att de åkte från Hässleholm. Jag har ju bytt tåg där typ en miljon gånger på väg till Sölvesborg.. Ha ha, ganska roligt att de hamnade i just Sölvesborg. Fick lite"hemlängtan". Måste verkligen åka dit och hälsa på snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar