torsdag 30 juni 2011

Stress

Vilken dag det blev.. Var ledig och trött så jag sov lite länge.. Körde till Väla en snabbrunda och sen till Maxi för att handla.. Började tvätta kl 12-16 (lite ångest för det var så fint väder) och hade världens tvättberg.. Tvättmedlet tog slut mitt i allt ihop så det var bara att knalla till Hemköp och handla.. Allt blev så stressigt och så skulle jag förbereda middag.. Micke var lite sen så vi möttes i dörröppningen när jag var på väg till träningen.. Körde dubbla pass idag.. Först 55 min spinning (genomsvett av allt stressande redan innan det började) och sen 55 min bodypump.. Det var svettigt och jobbigt.. Benen var lite darriga.. Hem och äta, duscha och så vika den förbannade tvätten.. Nu känner jag att jag lever och kroppen är totalt slut.. Kommer nog sova väldigt gott inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar