onsdag 22 juni 2011

Mysdag

Började dagen med lite massage, precis vad min kropp behövde.. Mötte upp Micke i stan sen men innan dess hade jag finkammat varenda klädesaffär på jakt efter något somrigt att ha på mig på midsommarafton.. Lite småirriterad fick jag till slut konstatera att jag inte kunde hitta någonting alls.. Så det blir till att rota igenom garderoben och hoppas jag hittar något som duger.. Vi gick en runda på stan och stannade till på Cafe Viva och åt lite godsaker och hade allmänt trevligt.. När vi kom hem parkerade jag mig i soffan med lite nya skvallertidningar och lite godis.. Inget jag kan rekommendera att äta innan man ska gå och träna.. Kände mig fuktansvärt mätt och svullen under passet och jag hade verkligen noll energi idag.. Det var inte alls kul..

Nu ska jag äta röda pölser med äkta dansk ketchup..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar