torsdag 23 juni 2011

Fixar och donar

Håller på att fixa inför morgondagen.. Är lite snurrig i bollen och upptäckte precis att jag glömt ta av mig skorna så här är det matlagning MED skorna på.. Ha ha, det blir kanske godare då?? Mitt lilla kylskåp är knökfyllt med en massa godsaker som vi ska äta imorgon (ja jag hoppas det blir gott). Önskar att jag hade ett större kylskåp.. Håller på att förbereda det som går att förbereda och skulle behöva stoppa in några saker till i kylskåpet.. Känns lite som Mission Impossible men jag ska göra ett försök..

Menyn är än så länge hemlig, ja förutom Mickes då för han är ju den enda som äter sill, och ska så förbli tills det är dax att äta.. Ska köra ut min syster från deras kök eftersom vi ska vara där imorgon och tänker skämma bort dem med att fixa allt.. Jag tycker det är roligt att fixa och dona sådana bjudningar och jag önskar att jag hade lite mer plats så vi kunde bjuda hit folk lite oftare.. Som det är nu får vi ju trängas runt mitt lilla soffbord och det blir ju inte riktigt lika bra då.. Hm, ge mig några miljoner så jag kan köpa mig ett hus tack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar