tisdag 28 juni 2011

Motion

Helt gensomsvettig när jag kom hem från jobbet.. Trött och lite huvudvärk hade jag oxå.. Kände mig lite nere så jag bestämde mig för att tröstäta lite från McDonalds.. Inte så smart såhär i efterhand men man mår ju som man förtjänar.. Efter en timme i soffan som jag tillbringade med att titta på Project Runway som jag spelat in fick jag för mig att jag måste absolut gå ut en runda.. Det var ju skönt väder så jag snörade på mig mina skor och begav mig ut mot skogen och havet.. Bestämde mig för att jag skulle prova att jogga, något som jag egentligen hatar och sist jag försökte kom jag inte så långt, inte första gången i alla fall.. Tror jag kom upp i 2 km som längst.. Började springa och det kunde gått bra om inte allt jag ätit skvalpat omkring så det kändes ungefär som att ha en tegelsten i magen.. Fick ge upp efter nästan 1 km och hålla mig till att promenera.. Nästa gång ska jag testa när jag inte har ätit en massa skräpmat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar