måndag 6 juni 2011

Helgen

Har varit ledig i helgen och kors i taket det har micke oxå varit.. Ingen fotbollsträning eller några matcher.. Det kändes lite konstigt att vi helt plötsligt kunde umgås så mycket på helgen :-) men jag klagar absolut inte.. Tyvärr har jag varit på lite dåligt humör och varit jävligt förbannad på mig själv men jag försökte dölja det så gott jag kunde.. En mysig helg har det varit i alla falll.. I lördes åkte vi till Helsingör, åt goda mackor på Rådman Davids och strosade runt.. Vi köpte ketchup med oss hem, den som man får när man köper röda pölser i kioskerna.. Världens dyraste ketchup?? 50 kr kostade den men den är ju jättegod så ibland får man lyxa.. Igår var vi på stranden en stund på eftermiddagen och jag fick för mig att här ska det minsann badas.. Det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara.. Ha ha, när kroppen väl kommit över den värsta chocken och vant sig vid kylan var det riktigt skönt..

Nu ska jag gå och JOBBA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar