söndag 12 juni 2011

Blomsterlådan

I onsdes var jag och klippte mig.. Det behövdes verkligen för håret var jätteslitet.. Kapade en rejäl bit.. Blev inte 100 % nöjd denna gången.. Vet inte vad det är men något stör mig men men , det växer ju ut igen.. Hahahaha!! Efter klippningen träffade jag Lucas och mamma på Fikboden där vi hade mysigt och åt en massa godsaker.. Sen körde vi till ett ställe som heter Blomsterlådan.. Jag har aldrig varit där förut men mamma har sagt att jag måste åka dit.. Oj vad fint det var och en massa fina saker.. Skulle kunna köpt hur mycket som helst men jag drogs som en magnet till en helt underbar vit tunika med ett blomsterhalsband till.. Jag kunde bara inte låta bli att köpa den trots att den var DYR!!








Lucas följde med mig hem och vi avslutade kvällen med att gå och se Kung Fu Panda i 3D på bio.. Den var jättebra och jag är lite småkär i en tjock, gosig och Kung Fuande Panda :-)


En underbar dag!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar