onsdag 15 juni 2011

Slutkörd

Helt slutkörd idag.. Var på jobb kl 8.45 och satte igång med att jobba direkt.. En massa brev som inte går ner i brevlådan som ska plockas upp på olika hyllor.. Idag fick jag "bara" 136 st brev (rekordet för mig är 172 st) och 25 rek.. Knökfyllt på hyllorna och ibland känns det som man inte gör annat än springer fram och tillbaka med en massa brev och paket hela dagen.. Öppnade kl 10 och då kom posten igen med 2 fulla burar med paket.. Fullt med folk i jämn ström så jag hann inte ens börja med paketen innan det var dax att gå på rast.. Full rulle hela dagen och jag hade bestämt att jag skulle gå och träna direkt efter jobbet.. Passet började 19.15 och jag stänger kl 19 så jag stressade som en galning med allt som jag ska göra.. Tack och lov inga kunder in i det sista som det kan vara ibland så jag hann precis.. Tror klockan var 19.14 när jag satte mig på spinningcykeln.. Gav verkligen järnet och cyklade som om det inte fanns någon morgondag.. Nu är jag helt slutkörd, för idag.. Ledig imorgon men jag tänkte köra ett pass BodyPump och få lite ny träningsvärk.. Hahah!! Jag är verkligen på G nu och väntar bara på att kilona ska börja försvinna.. Jag ger mig inte.. Minst 10 kg ska bort men helst 15 kg..

Totalt oväntat.. Omhuldad och älskad.. Vimmelkantig och sprängfylld med kärlek.. han kan om han vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar