lördag 2 juli 2011

Vilken värme

Jisses vilken värme det blev idag.. Imorse när jag gick till gymet kl 8.30 var det mulet och blåste lite kallt.. När vi sen gick ner i stan var det fortfarande lite småkallt och blåsigt men helt plötsligt blev det supervarmt.. Likaså på jobbet.. Så varmt överallt utom i mejeriet och fruktkyl/köttkyl.. Svetten rann på mig när jag försökte jobba effektivt.. Inte så trevligt och sån värme gör mig lite snurrig i huvudet.. Äckligt varmt och jag hade mest lust att gå hem.. Regn och åska blev det på kvällen.. Vi hörde en del av knallarna in i affären och det stod gott om folk i entren som inte ville gå ut i spöregnet.. Fick fint besök idag på jobbet och det piggade upp väldigt mycket.. Syster yster med trollungarna kom in och sa hej.. Det blev raka vägen in i duschen när jag kom hem för att kyla ner mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar